05 Temmuz 2009

tanjant

aylardır kariyer sitelerinden krizden nasıl etkilendik içeriğinde araştırma sonuçları vb yolluyorlar. ben de krizden en çok neyim etkilendi diye bir gözden geçirdim.
krizden birinci olarak etkilenen yerim ; sırtım oldu. çünkü tasarruf tedbirlerince yapılan kesintilere kıl olup, ben de eve temizliğe gelen fatma ablayı kestim. dolayısı ile ev işlerine alışmamış bir kadın olarak temizlik ve ütü yapmaktan sırtıma ağrılar girdi. diğer etkilenen tırnaklarım oldu mesela, stresten 2 tırnağıma bişeyler oldu. şimdi ilaç kullanmak zorundayım. sonra egeyle her hafta gittiğimiz pazar kahvaltılarını , akşam yemeklerini azalttık, "dışarda yiyip içeceğimizin ne olduğunu bilmiyoruz evde ben temiz taze hazırlarım herşeyi" bahanesine sığındık. böylelikle damak tadım etkilenmiş oldu mesela. bir de; istanbul-antalya uçuşlarını yarıya indirdiğimden daha az adrenalin salgılar oldum, daha mutsuzlaştım.
ama hepsi bir yana ayaklarım bir yana. antalya'nın en pahalı pedikürünü yaptırdığıma karar verip periyotları açtım. şimdi ayaklarım suyun içinde oturuyorum. pedikür yapıcam da :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder