04 Mayıs 2008

izmir





izmire her gidişimde dönüş yolu boyunca oraya yerleşme kararı verir, planlar kurarım. sadece hayatımın en değerli 4 kişisi ( abim-aşkoş-ada-ateş) orada yaşıyor diye değil, karşıyaka çarşısını, balıkçı barınagını, çok çok midye dolma yemeyi, kordonu, vapura atlayıp kemeraltına geçmeyi, rahat, sakin, huzurlu mahalle insanlarını, balkonda çıtlatılan çiğdemleri de çok sevdiğimdendir.
her gidişimizde bi uğrayıp kahve içiğimiz abimin müdavimi olduğu kemeraltı ömer usta kahvecisinde bu sefer beni iki sürpriz bekliyordu. birincisi sakızlı türk kahvesi, ikincisi de birden düzeneklerini kurup müthiş bir performans sergileyen roman ekibi idi. ben hem kahve içtim, hem buraya koyarım diye fotograflarını çektim bu arada da özenle hazırlamış oldukları 5 ytl değerindeki oyun havaları cd lerinden edindim.
izmire giderseniz yapılacak çooook şey var ama, siz siz olun ömer ustanın özel tarifi ile fincanda pişirdiği kahvesinden içip, bu şenlikli çarşıdan alışveriş etmeyi atlamayın.
dipnot: kahve tutkunu olmasam da bu sakızlı kahveden alıp eve getirdim 100 gr. beklerim içmeye efendim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder