25 Ocak 2009

yağmur...


yağmur 3.gündür aralıksız yağıyor. iki gündür evde oyalanıyoruz ege ile. geçen sene alıp da nedense bir türlü okuyamadığım "Mutluluğun Mimarisi, Alain de Botton"okuyorum, büyük keyifle. kaçırdığım birkaç cnbce dizisinin tekrarı,Taraf gazetesinin her pazar takip ettiğim pazar ekinden haberler, Zeki Demirkubuz'dan Kader,sonunda uyuyakaldığım Karamel...evim denize karşı olduğundan, camlar bu geceki yağış ve fırtınaya dayanamıyacak gibi sarsılıyor.ben de tedirginliğimden gece birkaç film daha izleyip uyanık kalmaya çalışayım diyorum.
2009'un çok kötü bir yıl olacağını öngörmüştüm, izlediğim haberler ne yazık ki beni doğrular nitelikte. savaş, açlık, işsizlik..gencecik çocuklar ya kar altında, polis kurşununda ya arkadaşları ile sinema kuyrugunda ya trafikte can veriyor. içim sıkılıyor kapatıyorum televizyonu.
tüm bunlar olurken ege çok başarılı bir yarıyıl karnesi ile beni mutlu ediyor. pikap ve plaklarım yalnızlığıma eşlik ediyor.dünya dönüyor......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder