14 Mart 2009

Ödüllü 4U Koltuk



orientile 'dan sonra bir Red Dot ödül haberi daha.
Nurus,Ece Selamoğlu Yalım ve Oğuz Yalım'ın tasarladığı 4U koltukla, Red Dot Design Award 2009'dan ödülle döndü. 4U farklı kombinasyonlarla yanyana getirildiğinde, yanyana, sırt sırta ve yüz yüze oturma olanağı veriyor.
Aldığı uluslararası tasarım ödüllerini bu ödülle 14'e çıkartan Nurus; son yıllarda Türkiye'nin endüstriyel tasarım konusunda en önde giden markası sanırım. Daha çok bana sıkıcı ve tekdüze gelen ofis mobilyası tasarımına bu kadar yenilik ve hareket katabildikleri için takip ve takdir ediyorum Nurus'u ben.
Yeri gelmişken hemen bu yıl başında iF Product Design Award 2009'da ödül kazanan Sema Sehpayı da hatırlayalım.
Uluslararası Red Dot Tasarım Ödülleri, tasarım adına dünya çapında kabul edilen bir kalite onayıdır. 1955 yılından bu yana endüstriyel tasarım, ambalaj tasarımı, reklam ve interaktif medya gibi tasarımın çeşitli dallarında verilen Red Dot Ödüllerinde bu yıl küresel durgunlukla yüzleşirken, rekabetçi olmak ve pazardan kopmamak için, yenilik yapma ihtiyacı başrol oynuyor. Önde gelen tasarım uzmanlarından oluşan bağımsız bir jüri paneli, katılımları değerlendirmek üzere bir araya gelerek sıradışı tasarım konseptlerini uluslararası itibara sahip “red dot” ile ödüllendiriyor.
dipnot: aylar önce çok beğenip, bir türlü yayınlayamadığım bu koltukları ödül vesilesiyle hemen yayınladım, rahatladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder