24 Ağustos 2009

yüz numara


ben çok heyecanlı bir insanım .(son iki ayı saymıyoruz )yeni bir müzik dinlerken, bilmediğim yerlerden geçerken, evde misafirlerimi ağırlarken,o uçağa binerken ve o uçaktan inerken,bazılarından gelen telefonlarda,ege'nin okuldan her dönüşünde....heyecanlanırım.
ancaak..şöyle de bir durum var,çok heyecanlanınca hemen bağırsaklarım ve midem bozulur benim.misal üniversite sınavına gidene kadar tuvaletten çıkamamıştım.iş görüşmelerim,yıllarca peşinden koştuğum adamı en sonunda kıstırdığım an, tüm ilk buluşmalarım,boşandığım gün...hayatımın en önemli, en güzel, en özel günlerini düşününce...o en güzel ve en özel anları yaşarken zamanımın çoğunu mekanın tuvaletinde geçirmişim be sevgili günlük. olacak iş mi bu...

dip not: gerçekten son iki aydaki o ruhsuz kızı saymayalım...

"...hadi kırıp yesem seni
ama ya ekşitirsen midemi
taketti taketti taketse de canıma
baktım baktım baktım bir kere tadına
bir talcid atarım geçer atarım geçer
senin maceran benim içimde biter.."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder