04 Ekim 2009

Herhangi Bir Gün



Bu hafta sonu, bütün yıl olacağı gibi erken uyandık. Ege dersane sınavında çok başarılı olmuş (koltuklarım kabardı), en iyi sınıf olan sabah grubuna gidiyor. Çıkışta Antalya Müzesi'ne bir uğradık, ne zamandır gitmemiştik. Çoğu el yapımı gümüş yüzükten, seramiğe, deri cüzdana kadar bir sürü ürün satan, hem de ulaşılabilir fiyatlara satan d.ö.s.i.m.m satış mağazalarını özelleştirmişler. Müzenin güvenlik işi de çok olmuş özelleşeli. Şimdi sıra bilet gişelerindeymiş. İnanamadım, üzüldüm yine bu gidişata.
Elimde iki kitap var, onları okudum, iki tane film izledim, miyazaki'nin bende olmayan iki filmini daha aldım, iki bileklikten bir kolye yaptım, düşündüm, bir daha düşündüm. Düşünürken şunları daha da çok düşündüm.
Keki yakmaktan son anda kurtarsam da çok güzel olmuş, iki gündür bayılarak yiyoruz. Hatta Havva'ya da ikram ettik, kaç gündür gelmiyordu bize, özlem giderdik.
Herhangi bir hafta sonuydu, birçokları gibi. Tek farkı, Havva ile aldığımız scooterlı çantanın verdiği bir kaç saniyelik mutluluktu. Ama geçti tabi..Asayiş berkemal !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder